Biblioteka |
Poczta |
Kontakt
Język reklamy. Kurs kreatywnego czytania i pisania reklam.
Lp. | Element opisu kursu | Opis | ||
1. | Numer kursu |
CPR/77/10 | ||
2. | Nazwa kursu | Język reklamy. Kurs kreatywnego czytania i pisania reklam | ||
3. | Prowadzący | dr Hanna Trojanowska | ||
4. | Forma zajęć | Warsztaty | ||
5. | Liczba godzin | 30 | ||
6. | Termin |
|
||
7. | Cena | 360 zł | ||
8. | Cel kursu |
Zrozumienie języka reklamy prasowej oraz praktyczna nauka tworzenia własnych tekstów reklamowych(drobnych ulotek, ogłoszeń itp.). |
||
9. | Warunki wstępne |
Brak warunków wstępnych. |
||
10. | Treści | Reklama prasowa a strategia marketingowa przedsiębiorstw. Powstawanie reklamy prasowej. Język obrazu. Podstawowe zasady tworzenia reklamy. Unikanie podstawowych błędów podczas pisania reklamy i ulotki. Kreatywne czytanie i pisanie reklamy. |
||
11. | Oczekiwane efekty kształcenia |
Słuchacz będzie potrafił napisać tekst reklamowy. Stanie się świadomym odbiorcą reklamy prasowej. Przedsiębiorcy będą w stanie bardziej efektywnie niż dotychczas współpracować z agencją reklamową.
Umiejętności nabyte podczas zajęć będą pomocne zarówno przedsiębiorcom, którzy nie mają odrębnych działów marketingu w swojej firmie i sami zajmują się promocją, jak i każdemu, kto lubi "zabawy słowem". |
||
12. | Zasady zaliczenia |
Test sprawdzający praktyczne umiejętności nabyte w trakcie kursu. |